niedziela, 31 maja 2015

strawberry Sunday

Niestety ale właśnie dobiega koniec laby i niestety trzeba już jutro iść do pracy.
Jak ja nienawidzę poniedziałków , wolę czwartek bo zawsze po nim jest już piąte, czyli bliżej niż dalej.
Miałam dzisiaj gości więc wylądowałam w kuchni ,nie ukrywam lubię eksperymentować i próbować swoich sił z nowymi przepisami w pewien sposób mnie to satysfakcjonuje i odpręża.
Myślałam co by tu zrobić , i oto właśnie takie cudo powstało (poniżej zamieszczam przepis jak w bardzo łatwy i szybki sposób przyrządzić fajnie wyglądający deser i oczywiście smaczny).
Post może wydawać się bez ładu, ale dzisiaj jest strasznie ciężki dzień dla mnie, od rana chodzę zmęczona mam nadzieję, że jutro będzie lepiej :)
Przypominam o naszej stronie na FB oraz instagramie
:)

Składniki:
  • ciastka owsiane 
  • truskawki
  • 100g czekolady gorzkiej
  • 250g serka macarpone
  • 200ml śmietanki 30% lub 36%
  • cukier puder

Sposób przygotowania:

Truskawki myjemy i usuwamy szypułki ,kroimy w mniejsze kawałki.
Ciasteczka kruszymy i układamy w pucharkach na dnie.
100g czekolady rozpuszczamy w kąpieli wodnej , jeszcze ciepłe dodajemy do serka mascarpone.
200ml śmietanki  z łyżką cukru pudru ubijamy na sztywną pianę.
Czekoladę z serkiem łączymy z pianą , mieszamy.
Na ciastach w pucharkach układamy pokrojone truskawki , nakładamy krem czekoladowy i znów truskawki do ozdoby odstawiamy do lodówki na 10-15 min. 
Przed podaniem posypujemy cukrem pudrem.
Smacznego :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz