piątek, 17 lipca 2015

#youlookdis­gu­sting

Znana blogerka zajmująca się wizażem twarzy, Em Ford trzy miesiące temu opublikowała w sieci swoją twarz obsypaną trądzikiem. 
W odpowiedzi 100 tysięcy internautów dało znać autorce "My Pala Face", że powinna "zrobić coś ze swoją twarzą"
Ford zamieściła w mediach zdjęcie swojej nowej "ja".
Wpierw komentarze były entuzjastyczne, później zaczęły znów posypały się zarzuty że "masz za grubą tapetę; oszukujesz nas" itd.
Wideo to odpowiedź dla hejterów.
Smutny hashtag #youlookdis­gu­sting idealnie ilustruję stosunek otoczenia wyglądu  kobiet które nie spełniają wymogów kanonów piękna i spotykają się na co dzień z wyzwiskami i agresją pod swoim adresem. 
Em Ford przekonała się, że zarówno brak makijażu jak i makijaż zakrywający niedoskonałości urody, może stać się celem ataku.
Jej przesłanie brzmi "JESTEŚ PIĘKNA. NIE POZWÓL, BY KTOKOLWIEK SPRAWIŁ, ŻE POCZUJESZ SIĘ INACZEJ".

Sama miałam poważny problem z trądzikiem , przez który tak naprawdę ludzie wytykali mnie palcami, nie rozmawiali czy robili sobie głupie żarty z mojej osoby .
Nie ukrywam że problem z niedoskonałościami nadal jest , w mniejszym stopniu ale jest
nie udało mi się w pełni go pozbyć.
Nie ma ludzi idealnych , w każdym z nas są wady jak i zalety więc dlaczego ludzie są tak źli i znajdują sobie zabawę w ranieniu innych osób ?
Nauczyłam się akceptować siebie taką jaką jestem i nic tego nie zmieni.
Film pozwoliłam sobie udostępnić u siebie, aby każdy mógł go zobaczyć.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz