niedziela, 2 sierpnia 2015

Na sportowo!

Blog został całkowicie zaniedbany, ostatnio nie miałam nawet chwili aby usiąść i napisać chociażby krótkiego posta.
Trzeba nadrobić stracony czas.
Wczoraj przechadzając się z siostrą po sklepach szukając dla niej butów sportowych wpadł mi do głowy pomysł aby właśnie dzisiaj napisać ten post.
Nie jestem zwolenniczką obuwia sportowego, stawiam raczej na obuwie eleganckie (nie zawsze się da)
ale z reguły moja szafa jest zapełniona balerinami bądź szpilkami, aczkolwiek nie ukrywajmy w szpilkach biegać trudno.
Przeglądając różne firmy i ich oferty, oraz wygodę jaką oferują oraz wygląd! zaczynam bardziej przychylnie na ten pomysł patrzeć.
Od kilku sezonów mamy szał na buty sportowe , więc jeszcze nie jest za późno aby para bądź dwie znalazły się w moim posiadaniu. 
W oko wpadły mi modele butów  firm takich jak Nike czy New Balance
A jakie jest Wasze nastawienie co do butów sportowych jesteście "za" czy "przeciw" ? 
Jeżeli macie ochotę przejrzeć jeszcze inne firmy , proponuję skorzystać z tej strony  .










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz