sobota, 15 sierpnia 2015

Wrapy

Sezon urlopu dla mnie się już skończył pora wrócić do pracy i swoich codziennych obowiązków.
Starałam się go wykorzystać na tyle ile mogłam.
Wczorajszy wieczór spędziłam ze znajomymi i mówiąc wprost , w połowie był spędzony w kuchni.
Stwierdziliśmy, że zjedli byśmy coś innego niż do tej pory, padł pomysł właśnie na wrapy.
Trochę przepis z upgrade'owaliśmy i dodaliśmy inne składniki niż były w przepisie (były całkiem smaczne więc polecam spróbować).
Również pozdrawiam kochaną Agatkę , która narzeka na brak wpisów ! 
Już nie długo pojawią się wpisy m.in o kosmetykach , które postanowiłam przetestować oraz nowych nabytkach w mojej garderobie !
Trzymajcie się ! I oby następny wpis pojawił się wcześniej  :) 


Składniki:
  • 1 pszenna tortilla (my zrobiliśmy ze zwykłymi naleśnikami)
  • 2 plasterki sera gouda
  • 2 plasterki szynki
  • 1 łyżka serka śmietankowego
  • 1 łyżka pesto 
  • garść listków rukoli

Sposób przygotowania

Serek dobrze wymieszać z pesto. Powstałą pastą nasmarować tortillę.
Kładziemy ser, szynkę oraz rukolę. Zwijamy w ciasny rulon i kroimy go na pół pod skosem na 2-3 kawałki .
Smacznego! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz