poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Kolorowy zawrót głowy

Od kilku dni zbieram się do napisania tego posta, jak wspomniałam przetestowałam kilka produktów z firmy "Bell" dzisiaj akurat poruszę temat lakierów do paznokci.
Na co dzień nie mogę pozwolić sobie na kolorowe paznokcie, gdyż praca mi na to nie pozwala aczkolwiek gdy zbliża się urlop, korzystam z tej okazji i pozwalam sobie zaszaleć.
Mam sporą kolekcję lakierów , testowałam kilka firm, te mniej i bardziej znane.
Akurat teraz padło na markę "bell"  z serii Fashion colour Nail Enamel.
Przyjemnie się aplikuje , nie zostawia grudek wystarczą dwie warstwy aby było idealne krycie.
Dodatkowo są dość wytrzymałe , wykonując codzienne czynności spokojnie utrzymuje się do 2 tyg.
Moje faworytki to nr 808 i 309.
Użyłam także lakieru z serii French manicure Nail Enamel (nr 011), lecz tu już potrzeba więcej warstw do idealnego pokrycia dlatego chyba zostanę przy tych intensywnych kolorach :) 
od lewej 309, 808, 011





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz