sobota, 6 czerwca 2015

Gorąca czekolada z piankami marshmallows

Czekolada nie tylko na smutki.
Jestem wielbicielką czekolady, fakt już nie spożywam jej w hurtowych ilościach jak w dzieciństwie ale nadal mam do niej słabość i nie zawsze udaje mi się zwalczyć tą pokusę.
Słyszałam, że jest idealna na przeziębienie , czyli w moim obecnym stanie jest to wręcz wskazane :)
Tak więc w dzisiejszy mój jadłospis wkradł się mały nieproszony gość , tak więc  można by ująć że dziś  mam "dzień oszusta" :)

Sposób na gorącą czekoladę z piankami.

Składniki
  • 100g gorzkiej czekolady
  • 1/3 szklanki śmietany kremówki
  • 3/4 szklanki mleka
  • pół łyżeczki cynamonu 
  • kilka pianek marshmallows
Sposób przygotowania:

Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej. Gdy czekolada się rozpuści dodajemy stopniowo śmietanę , cały czas mieszając. Na końcu dodajemy stopniowo mleko i wsypujemy cynamon. Podgrzewamy aby płyn był gorący. Czekoladę nalewamy do dwóch mniejszych filiżanek lub do jednego kubka. Na koniec wkładamy kilka pianek  marshmallows :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz