wtorek, 2 czerwca 2015

Michael Kors ~ Dlaczego?

Wielu moich bliskich znajomych pyta mnie dlaczego chcę wydać tak kolosalną sumę na? 
Torebkę!
Odpowiedź? 
być może nie satysfakcjonująca bądź błaha .
Moim zdaniem jest dość ekonomicznym posunięciem , kupuję torbę raz i cieszę się nią przez wiele lat , inna odpowiedź że po prostu mam bzika na punkcie torebek tego projektanta i gdybym miała taką możliwość miała bym ich pełno w różnych kolorach, ale niestety mój przyszły mąż raczej by mnie z nimi za drzwi wystawił :)
Marzy mi się Louis Vuitton Neverfull, ale niestety żeby ją zdobyć musiała bym dość długo odkładać :)

Zmieniając temat dodaję jadłospis na dziś ! 


Śniadanie:
Twarożek z estragonem i pomidorkami koktajlowymi 

II Śniadanie:
Sałatka owocowa z jogurtem naturalnym

Obiad:
Sałatka z kurczakiem i kuskusem

Podwieczorek:
koktajl buraczany ze szpinakiem

Kolacja:
Sałatka z jajkiem i kiełkami słonecznika i rzodkiewki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz